New Logo
Beste klant , leverancier en partners,
Vandaag 20 december ’23 brengen we het heuglijke nieuws dat Foster Fast Food voortaan ‘Foster’ zal gaan heten. Hieronder kan U ons nieuwe commerciële bedrijfslogo aanschouwen!
Foster heeft er ondertussen een zeer mooie geschiedenis als groothandel / distributeur opzitten en zal in 2025 zijn 40-jarig bestaan gaan vieren. Onder de vleugels van de Bidfood groep waar het, sinds november 2021, deel van uitmaakt schrijven we aan een nieuwe bestseller!
Onze hoofdrolspelers (2 sterke brands) zullen hierin ook hun rol blijven spelen!
Foster Fast food, dewelke als merk blijft bestaan, is ondertussen uitgegroeid tot een zeer sterk merk in de fastfood en snacking markt met een breed assortiment aan top producten waaronder sauzen, beefburgers, fried chicken, hamburgerbuns en disposables!
Farmer Jim is het kleine broertje die zijn eerste stappen in de business met glans heeft doorstaan. Met zijn bekende ‘black & white’ stijl bevestigd hij zijn ‘high-end’ kwaliteit en is hij klaar om ook een breed assortiment te gaan vertegenwoordigen in de toekomst.
Kortom 2 toppers aan private labels en tal van sterke merken zullen in de toekomst Foster alleen maar laten groeien.
We hopen deze uitdagingen samen met jullie te kunnen aangaan en danken jullie alvast voor de mooie jarenlange samenwerking en het vertrouwen.
Tot snel!
Harry & Jimmy
Chers clients, fournisseurs et partenaires,
Nous avons le plaisir de vous annoncer qu’à partir de ce mercredi 20 décembre 2023, « Foster Fast Food » s’appelle désormais « Foster ».
Vous trouverez ci-dessous le nouveau logo commercial qui sera dorénavant utilisé pour notre société :
Cette nouvelle étape ne doit néanmoins pas nous faire oublier la belle histoire de Foster en tant que grossiste/distributeur puisqu’en 2025 la société fêtera ses 40 ans d’existence. C’est avec Bidfood groupe, dont nous faisons partie depuis 2021, que nous écrirons les pages suivantes.
Deux protagonistes majeurs (2 marques fortes) y joueront certainement un rôle clé !
Foster Fast Food, qui restera exister en tant que marque propre, s’est développé et solidement positionné dans le marché du fastfood et du snacking grâce à un large assortiment de produits dont des sauces, des burgers de bœufs, du poulet frit, des buns et des disposables !
Farmer Jim est le petit frère qui a effectué ses premiers pas avec brio sur le marché. Son positionnement établi comme marque qualitative pour le « high-end », comme le suggère son style « Black & White », laisse désormais la place à un futur élargissement de l’assortiment.
C’est notamment par le biais de ces deux marques propres mais également grâce à de nombreuses autres marques que Foster poursuivra sa croissance dans les années à venir.
Nous espérons partager les nombreux défis à venir avec vous et nous vous remercions d’ores et déjà pour votre collaboration et votre fidélité.
A bientôt!
Harry & Jimmy